Osteopatia dziecięca i dla kobiet (leczenie bóli menstruacyjnych i PMS)

Osteopata dla kobiet i dzieci

Osteopatia to doskonała metoda pomocy nie tylko dorosłym, ale i dzieciom. Pomaga w leczeniu takich dolegliwości, jak np. dysfunkcje po porodzie, asymetrie ułożeniowe czy kolki. Osteopaci potrafią również przywrócić komfort funkcjonowania kobiet, które cierpią na bolesne bóle miesiączkowe. Dowiedz się, jakie zalety może przynieść osteopatia przy różnorodnych dolegliwościach.

Osteopatia dziecięca

Typowymi problemami, z którymi zmagają się rodzice małych dzieci to :

• asymetrie ułożeniowe,
  • kolki,
  • refluks żołądkowo – przełykowy,
  • zaburzenia ssania,
  • asymerie ciała.

To tylko niektóre z dolegliwości, które z powodzeniem można leczyć dzięki osteopatii. Fizjoterapia może pomóc najmłodszym pacjentom. Po urodzeniu nowo narodzone dziecko może cierpieć na schorzenia, które są całkowicie uleczalne dzięki cyklicznej osteopatii. Dzięki technikom manualnym specjalista jest w stanie całkowicie wyleczyć dziecko.

Terapia jest rekomendowana bez względu na wiek, jednak fizjoterapeuta może odmówić leczenia wcześniaków.

Osteopatia w bólach miesiączkowych

Bóle miesiączkowe dotykają bardzo wielu pacjentek. Objawiają się bólem podbrzusza, który promieniuje na odcinek krzyżowy.

Terapia osteopatyczna może pomóc również pacjentkom, które cierpią ze względu na uporczywe bóle miesiączkowe i PMS. Techniki manualne i głęboki masaż pozwalają zrównoważyć pozycję miednicy, uwolnić kość krzyżową i poprawić drenaż limfatyczny. Masaż tkanek głębokich sprawdza się przy wyeliminowaniu napięć, przynosząc znaczną ulgę pacjentce.

Chcesz wiedzieć więcej o Osteopatii w Szczecinie?

Nasi osteopaci w Szczecinie są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultacje lub zabieg z dziedziny osteopatii.

Decydując się na zabieg w naszym gabinecie wybierasz spośród szeregu skutecznych zabiegów, przeprowadzanych przez najwyższej klasy specjalistów. Zabiegi, które przeprowadzamy są wykonywane w czystych, profesjonalnych gabinetach zaopatrzonych w niezbędny sprzęt.

Nasi specjaliści od osteopatii: