Masaż klasyczny cudowny sposób na obolałe mięśnie

Masaż klasyczny

Masaż klasyczny to jedna z najczęściej wybieranych form relaksu w gabinecie fizjoterapii. Zaufanie klientów do tej formy masażu nie bierze się znikąd: to zabieg z wieloletnią tradycją, pozwalający na wyeliminowanie wielu dolegliwości, a jednocześnie przyjemny.

Dla osób, które systematycznie wybierają usługę masażu klasycznego, najważniejszą jego cechą jest wyeliminowanie bólu stawów i mięśni. Sprawdź, jak działa masaż klasyczny i jakiego typu dolegliwości się dzięki niemu pozbędziesz.

Jak działa masaż klasyczny?

Masaż klasyczny to zabieg, który cieszy się popularnością na całym świecie. Dzięki odpowiednim technikom masaż wpływa korzystnie na układ krwionośny i limfatyczny, odżywiając tkanki ciała (mięśnie, stawy i skórę, która po serii zabiegów staje się ujędrniona i gładsza), odpręża, relaksuje i pozytywnie wpływa na psychikę.

Udowodniono również, że techniki masażu klasycznego pozwalają zwiększyć elastyczność mięśni i ruchomość stawów.

Techniki stosowane w masażu klasycznym

Dobrze przeprowadzony masaż klasyczny powinien składać się z wielu różnych technik, umiejętnie przeplatanych przez masażystę.

W zależności od potrzeb klienta masaż składa się z ugniatania, rozcierania, głaskania i oklepywania ciała. Ruchy, które mają na celu uelastycznienie mięśni to ruchy ugniatające i oklepywanie.

Kiedy stosuje się masaż klasyczny?

Masaż klasyczny jest idealnym remedium na:

• sztywność stawów,
  • ból i napięcie mięśni (zarówno wskutek wysiłku fizycznego, jak i stresu)
  • migrenowy ból głowy,
  • ból odcinka lędźwiowo-krzyżowego,
  • skurcze mięśni nóg,
  • przykurcze, niedowłady,
  • intensywny wysiłek fizyczny,
  • napięcie psychiczne, depresję, stres.

Jak masaż klasyczny działa na ból mięśni?

Masaż może bardzo pomóc osobom, które borykają się z częstym bólem mięśni. Przy dużej tkliwości ciała zabieg może być bolesny, jednak efekt jest tego wart.

Dzięki odpowiedniemu naciskowi na bolesne miejsca dolegliwości ustępują, a polepszenie krążenia wpływa również na zdrowie i odżywienie mięśni.

Nasi specjaliści rehabilitacja Szczecin: