Masaż relaksacyjny czy klasyczny? Jaki wybrać?

Masaż relaksacyjny czy klasyczny?

Perfekcyjny masaż sprawia, że czujemy się zrelaksowani i odprężeni. Ciało gromadzi w sobie napięcia, które znikają dzięki wprawnym dłoniom masażysty, co pozytywnie wpływa na zdrowie całego organizmu i kondycję psychiczną. Jeśli szukasz masażu, który Cię zrelaksuje i rozluźni, powinieneś zainteresować się zwłaszcza dwoma rodzajami zabiegów: masażem relaksacyjnym i masażem klasycznym. Podpowiadamy, czym różnią się poszczególne masaże i jakie przynoszą efekty.

Masaż relaksacyjny i klasyczny – czym różnią się zabiegi?

Masaże mogą spełniać różne funkcje. Jeśli Twoim głównym celem jest maksymalne wyciszenie wszystkich zmysłów, odprężenie i zredukowanie stresu, wypróbuj masaż relaksacyjny. Jest on mniej intensywny od masażu klasycznego. Fizjoterapeuci w trakcie jego wykonywania wykorzystują m.in. aromaterapię, która ma dodatkowo relaksować i wyciszać organizm.

Masaż klasyczny to dobry wybór, jeśli czujesz, że Twój stres gromadzi się w Twoim ciele. Napięte, bolesne mięśnie i kręgosłup, bóle migrenowe głowy, przykurcze i przemęczenie – wszystkie te objawy mogą być wywołane przewlekłym stresem. Masaż klasyczny jest rozwiązaniem, które połączy niektóre zalety masażu relaksacyjnego z korzyściami dla ciała.

Masaż relaksacyjny to niezawodny sposób na stres

Masaż relaksacyjny to antidotum na codzienny stres, na który narażony jest każdy z nas. Dobrze wykonany i cyklicznie powtarzany pomaga pacjentom odzyskać spokój i zniwelować nerwobóle. Wybierz ten masaż, jeśli czujesz, że Twoje problemy wynikają głównie z problemami na tle stresowym, jeśli cierpisz na problemy z koncentracją i gnębi Cię bezsenność.

Jak działa masaż relaksacyjny?

• zmniejsza napięcie mięśni i je regeneruje,
  • zmniejsza dolegliwości bólowe karku i szyi,
  • pozwala na zmniejszenie dolegliwości migrenowych,
  • rozluźnia mięśnie kręgosłupa,
  • działa antydepresyjnie i przeciwlękowo (jest często zalecany pacjentom, którzy zmagają się z wszelkimi problemami natury psychicznej),
  • odpręża, relaksuje, wycisza,
  • w połączeniu z aromaterapią jest świetnym sposobem na relaks po ciężkim tygodniu pracy.

Masaż klasyczny to działanie antystresowe i dbanie o ciało

Masaż klasyczny jest najczęściej wybieranym w gabinetach fizjoterapeutów masażem. Nic dziwnego: jego działanie jest wszechstronne i pozwala na zminimalizowanie wielu nieprzyjemnych objawów, płynących z ciała. Techniki tego zabiegu są modyfikowane w zależności od problemów, z którymi się borykasz.

Techniki, z których korzystają fizjoterapeuci (ugniatanie, rozcieranie, głaskanie, oklepywanie etc.), pomagają rozluźnić ciało i zlikwidować wiele dolegliwości zdrowotnych. Jeśli chcesz połączyć relaks z intensywniejszym masażem, wybierz masaż klasyczny.

Jak działa masaż klasyczny?

• likwiduje lub minimalizuje napięcie i sztywność mięśni,
  • zmniejsza ból stawów, uelastycznia je,
  • sprzyja korekcie postawy i likwidowaniu wrodzonych wad,
  • regeneruje i odżywia tkanki,
  • poprawia kondycję skóry, ujędrnia ją i wygładza,
  • zmniejsza obrzęki, stymuluje przepływ krwi i limfy.
Masaż sportowy (treningowy) w Szczecin
Perfekcyjny masaż sprawia, że czujemy się zrelaksowani i odprężeni. Ciało gromadzi w sobie napięcia, które znikają dzięki wprawnym dłoniom masażysty.

Więcej o masażu leczniczym w Szczecinie

Nasze masażystki i masażyści w Szczecinie są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultacje lub masaż relaksacyjny lub klasyczny.

Decydując się na zabieg w naszym gabinecie wybierasz spośród szeregu skutecznych zabiegów, przeprowadzanych przez najwyższej klasy specjalistów. Zabiegi, które przeprowadzamy są wykonywane w czystych, profesjonalnych gabinetach zaopatrzonych w niezbędny sprzęt.

Masaż klasyczny i relaksacyjny Szczecin